Thursday, October 29, 2009

.::Tempahan Penerbangan Air Asia::.

Anda nak balik kampung, atau nak melancong.. rasa cam nak naik kapal terbang. tapi tugas seharian serta jadual yang padat dan sibuk telah membataskan anda untuk membuat tempahan tiket flight. Atau internet connection di tempat anda DOWN, lantas anda langsung tak dapat nak buat online booking. Nak call Live Agent pun asyik2 line busy je. ALAMAK!!

Hati anda berdetik.. "Kan best kalau ada orang tolong book-kan tiket flight. tak payahlah aku susah-susah. dah la banyak kerja ni, internet slow lak tu, kadang-kadang terus down! silap2 tak dapat nak holiday ni.
ADUHSS...TOLONG!!"

Pernahkah anda mengalami situasi ini??

JANGAN PANIK!


Asnimar's menawarkan khidmat untuk membuat tempahan penerbangan anda ke destinasi yang anda mahu. Tak payah susah-susah call agent Air Asia nak book flight (in case line selalu busy), atau time susah nak akses Internet, Asnimar's sedia membantu.

Anda hanya perlu call Asnimar's atau menghantar emel, nah.. you're done! Asnimar's akan menguruskan tempahan penerbangan anda. Setelah selesai, Asnimar's akan menghubungi anda.

Hanya dengan caj perkhidmatan sebanyak *RM10 untuk seorang passenger dalam tempahan penerbangan Air Asia ke destinasi yang anda idamkan.

CEPAT, MUDAH & MURAH!!

Sila hubungi Asnimar's untuk keterangan lanjut, atau isikan butiran tempahan anda dalam Borang Tempahan di bawah sekali, dan Asnimar's akan menghubungi anda. Anda pasti tidak kecewa :)

Asnimar's : 013-390 0655
Emel : asnimaraliluddin@gmail.com / extergen@gmail.com


*Tidak termasuk harga tambang Air Asia ke destinasi pilihan.